بذرپاش: کاسب تحریم آنانند که با قول رفع تحریم از مردم رای گرفته‌اند.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ خودتون خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kebria و آدرس kebriai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

همدلی و همزبانی ، مسائل سیاسی،فرهنگی،اجتماعی، نظامی

بذرپاش: کاسب تحریم آنانند که با قول رفع تحریم از مردم رای گرفته‌اند.
جمعه 22 / 7 / 1394 ساعت 21:43 | بازدید : 391 | نوشته ‌شده به دست مرتضی | ( نظرات )

بذرپاش در ادامه افزود: راستی‌ازمایی این موضوع با قوه قضائیه کاسب تحریم آنانند که با آن از مردم رای گرفته‌اند. یعنی با استفاده از تحریم و قول رفع آن از مردم رای گرفته‌اند. کاسب تحریم آنانند که عملکرد رئیس خود را پشت تحریم‌ها پنهان می‌کنند و پاسخگوی عملکرد ضعیف خود نیستند.

وی عنوان کرد: کاسب تحریم آنانند که به فکر مردم نیستند که به گفته ۴ وزیر خود دولت ۱۸۸ میلیارد تومان ارزش بورس کاهش یافت و روزی ۳۵۰ میلیارد تومان دارایی‌های مردم در بورس از بین رفت. کاسب تحریم آنانند که در گذشته می‌گویند ۲۰ درصد مشکلات از تحریم است و ۸۰ درصد مشکلات مدیریتی است و الان این مثال را کاملا وارونه جلوه می‌دهند.

این نماینده تاکید کرد: کاش اینقدر که شدید منتقدان را به باد نیش و طعنه می‌گرفتید در مقابل رژیم سعودی هم به همین میزان که به ملت ایران ظلم روا داشتند و ملت‌های منطقه را به خاک و خون کشیده، شدیدتر رفتار می‌کردید.

وی افزود: کاسب تحریم آنانند که در اوج  ملت ایران مجوز صرافی گرفته‌اند و کلی از این محل عایدی نصیب‌شان شد. حال شریک نفتی شرکت هالیبرتون مدعی زیان علیه مردم ایران شده است؟

بذرپاش گفت که ملت ایران کاسبان را خوب می‌شناسد آن زمان که به رئیس‌جمهور سابق اعتراض کردند که چرا از خاوری استفاده نموده‌ای این روزها را می‌دیدند. خاوری در دور دوم انتخابات ۸۸ اطلاعیه دفاع از آقای هاشمی را صادر کرد و حال به کانادا گریخته است. اعتراض آن موقع به دولت وقت از این جنس بود.

«قیمت نفت در سایه دیپلماسی ضعیف انرژی به کمتر از نصف رسیده یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد روزانه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای کشور از بین رفته است. جالب‌تر این است که به آن افتخار می‌کنند که ما اقتصاد را از اتکاء به نفت کم کرده‌ایم و گذشته را بازخواست می‌کنند که چرا قیمت نفت بالای ۱۰۰ دلار بوده است. چرا وقتی سر کار می‌آیند قیمت نفت اینگونه می‌شود؟»

عضو هیأت رئیسه مجلس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قیمت ارز مبادله‌ای و دولتی با رشد درآمدهای دولت در حال گران شدن است که این باعث افزایش قیمت بهای کالاها می‌شود. رشد معوقات بانکی به بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش هزینه‌های مالی بنگاه‌های اقتصادی، افزایش بدهی‌های دولت به بانک مرکزی، رشد نقدینگی به بیش از ۸۳۰ هزار میلیارد تومان در پیس ۲ سال کاهش مالیاتی شرکت‌ها به ۳۷ درصد عملکرد خوبی از دولت را نشان نمی‌دهد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: